Dla Przewoźnika

Współpraca z wiarygodnymi i profesjonalnymi Przewoźnikami jest jednym z kluczowych elementów sukcesu PEKAES i zadowolenia naszych Klientów. Partnerów dobieramy według ustalonych standardów, które gwarantują wysoką jakość obsługi naszych Klientów.

Satysfakcjonująca współpraca z Przewoźnikami jest dla nas niezwykle ważna, dlatego też naszym Partnerom oferujemy stabilne i długookresowe umowy, szybką i terminową realizację płatności oraz inne benefity.

Współpraca krajowa, flota całopojazdowa

Zapewniamy

  • Stałą współpracę, ładunki całopojazdowe i prowadzenie pojazdu w od bazy do bazy w dni robocze, każdy weekend wolny
  • Włączenie do puli dedykowanej floty FTL z priorytetem załadunków oraz indywidualną opieką dyspozytorską
  • Przebiegi: 7,5 – 8,5 tys. km miesięcznie i stała stawka za każdy km: pełny, pusty
  • Cotygodniowe rozliczanie przebiegów liczonych z mapy Trans, przy realizacji zleceń najkrótszymi, dostępnymi trasami
  • Termin płatności: 35 dni, podpisanie umowy po miesięcznym okresie wdrożenia i cotygodniowe fakturowanie
  • Dodatkowa gratyfikacja za realizację szczególnie ważnych zleceń.

Oczekiwania

  • Tabor: ciągniki min. Euro 5 i naczepy typu firanka
  • GPS do zarządzania przez platformę telematyczną PEKAES
  • Polisa OCP z ubezpieczeniem na min. 100 tys. Euro z objęciem ochroną przewozu alkoholu i klauzulą rozboju
  • Docelowo: Kierowcy z uprawnieniami ADR i pojazdy wyposażone w zestawy ADR

Współpraca międzynarodowa, przewozy całopojazdowe

 Kierunki zachodnioeuropejskie

  • Wyjazdy z PL do EU, z Wielkopolski, Dolnego Śląska, Mazowsza, z Łodzi i Lublina, przerzuty z Niemiec do Belgii i Holandii, czasem do Francji i Hiszpanii
  • Prowadzenie pojazdu w cyklach 1 lub 2 tygodniowych i powroty na weekendy do PL.
  • Przebiegi: 10-12 tys. km w miesiącu, ładowność: 20-24 tony
  • Rozliczenie za każdy przejechany km: pełny i pusty, termin płatności 45 dni przy umowie, cotygodniowe fakturowanie

 Kierunki skandynawskie

  • Wyjazdy z Wielkopolski, Dolnego Śląska, Pomorza. Eksporty do Szwecji, Danii, promy ze Świnoujścia, Gdańska i Gdyni
  • Cykl 2:1 – jeden weekend w trasie, długa pauza w PL
  • Przebiegi 8-10 tys. km w miesiącu, rozliczane za każdy przejechany km: pełny i pusty
  • Ładowność: 20 – 24 tony

Kierunki południowe:

  • Eksporty: PL-HR, PL-HU, PL-SK, PL-SI, PL-RO, PL-BG
  • Cykl: 1 lub 2 tygodniowy
  • Ładowność: 24 tony
  • Przydatne uprawnienia ADR

Oczekiwania

  • Tabor: ciągniki min. Euro 5 i naczepy typu firanka
  • Zabezpieczenia: pasy min. 13 sztuk, narożniki min. 26 sztuk, maty na całe auto, pełne odeskowanie

Współpraca krajowa, flota całopojazdowa

Współpraca międzynarodowa, przewozy całopojadowe

Nawiążemy współpracę z Partnerami posiadającymi samochody dostawcze o ładowności do 18 DMC (do 20 MP) z windą rozładunkową o zabudowie izolowanej lub typu box. Preferowany kolor biały, bardzo dobry stan techniczny.

Nawiążemy współpracę z Partnerami posiadającymi ciągniki siodłowe z naczepą 13,6m (standard, mega).

Kontakt Andrzej Gluźniewicz